آیت الله مصباح فرمودند آقای لنکرانی حزب اللهی به تمام معنا است
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان
حجت الاسلام سقای بی ریا؛ مشاور رییس جمهور در امور روحانیت دولت نهم
من از همان دولت نهم که مسائل حاشیه ای دولت دهم هم پیش نیامده بود، دغدغه ام این بود که بعد از هشت سال چه باید کرد؟ ذهن خود من معطوف بود به آقای لنکرانی. یعنی احساس می کردم ایشان می توانند از لحاظ پر کاری و تلاش و تقوا، آن جای خالی را پر کن
thumb
د.
حجت الاسلام والمسلمین سقای بی ریا، مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت در دولت نهم، در گفت و گو باصابرنیوز به ذکر خاطره ای از آیت الله مصباح، پیرامون دکتر لنکرانی پرداخت. وی اظهار داشت: سال دوم یا سوم دولت نهم بود که خدمت آیت الله مصباح بودیم. در آن مجلس صحبت از وزرای دولت بود. بنده صحبتی درباره آقای لنکرانی کردم مبنی بر این که وی در هیأت دولت خیلی با برنامه و با منطق است. همیشه در مقابل سؤالات، جواب دارد. همچنین گفتم ایشان اهل طراحی برنامه د و مدیریت قوی دارد و در مقایسه با بعضی دیگر از وزرا که به اشخاص دیگر برای بیان برنامه هاشان اتکا دارند، ایشان اینگونه نیست. آیت الله مصباح آنجا فرمودند که آقای  لنکرانی حزب الهی به تمام معنا است.
بی ریا با اشاره به دغدغه هایی که در دولت نهم برای برخی افراد کابینه درمورد ادامه گفتمان انقلاب در دولت های آینده ایجاد شده بود، افزود: من از همان دولت نهم که مسائل حاشیه ای دولت دهم هم پیش نیامده بود، دغدغه ام این بود که بعد از  هشت سال چه باید کرد؟ ذهن خود من معطوف بود به آقای لنکرانی. یعنی احساس می کردم ایشان می توانند از لحاظ پر کاری و تلاش و تقوا، آن جای خالی را پر کند. الآن خوشبختانه شاهد هستیم آقای لنکرانی به عنوان اصلح مطرح شده اند.  ما طی تعاملی که با هیأت دولت داشتیم، دیدیم کسانی که در این دولت کنار گذاشته شده اند هم همین حس را نسبت به دکتر لنکرانی داشتند و ایشان را آدم برجسته، قوی، اجرایی و حزب الهی می دانستند.
وی افزود: آیت الله مصباح از سال ۶۹ آقای لنکرانی را می شناختند و آن زمان، سن ایشان شاید اقتضا نمی کرد که مطرح شوند.
بی ریا سپس به تشریح توانمندی های لنکرانی پرداخت و تصریح کرد: در این عرصه با توجه به تجربیاتی که ایشان دارند، یک فرد آب دیده و آماده بکارگیری، یک جوان با انگیزه، مومن، پاکدست، خوش فکر و دارای منطق قوی هستند که انشاءالله می توانند سکان ریاست جمهوری را به دست بگیرند. ما همه ی ابعاد و ویژگی های ایشان را که بررسی کردیم، ولایتمداری ایشان در راس دین داری ایشان محرز است. اما نقطه قوتی که ایشان در کارش دارد، مدیریت قوی است، یعنی مدیریتی که نه تنها رده های پایین را در کار دخیل می کند بلکه می تواند آنها را ارتقا بدهد و در تجارب گذشته مدیریتی این کار را می کردند. به اذعان آن هایی که با ایشان کار می کردند و مدیر ایشان بودند، ایشان آدمی است که با همکاران خودش طوری برخورد می کند که موجب سازندگی و ارتقاء آن ها به بالا ترین درجه های مدیریتی می شود.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها